-
U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Jobs
VERKOPER/ PRODUCTSPECIALIST Audiovisuele apparatuur en DJ-Gear
S2 Group heeft meer dan 30 jaar ervaring in verkoop, verhuur en plaatsing van audiovisuele apparatuur. Voel jij je thuis in deze sector, en ben geïnteresseerd om deel uit te maken van ons team? Bekijk dan zeker onze onderstaande vacature voor verkoper/productspecialist ter ondersteuning van onze winkel en webshop!
Werkzaamheden:
- Klanten adviseren over onze audiovisuele producten en diensten.
- Opvolgen van het bestaande klantenbestand en het verder uitbouwen
hiervan.
- Opstellen en opvolgen van offertes.
- Herstellingen administratief verwerken.
- Opstellen en versturen van promoties.
- De S2 Store website onderhouden en verder aanvullen.
- Inkomende goederen verwerken.
Profiel:
- Je bent vlot communicatief en commercieel. Als het ware een echt
sales talent.
- Mensen overtuigen zit gewoon in je DNA.
- Je bent dynamisch en enthousiast, en je vindt het belangrijk om
klanten écht te helpen.
- Je hebt een goede kennis van audio, licht en video (noodzakelijk). Je weet de werking van
verschillende types geluid- en PA-systemen. Je bent op de hoogte van de
werking en software van dmx-lichtsuringen.
- Je bent op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen in
dj-producer apparatuur (noodzakelijk). Begrippen zoals:
Serato, Rekordbox, MIDI, DAW, CDJ, Samplers, Synthesizer, … Kennen voor
jou geen geheimen.
- Je bent op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen op het
vlak van ICT, dit zowel voor soft als voor hardware. Ten einde het
instellen en optimaliseren van reeds bestaande configuraties van
klanten.
- Je vindt vlot je weg binnen Windows en OSX, in geval van problemen
dan weet je deze passend op te lossen. Wanneer er geen sprake is van een
pasklare oplossing dan weet je waar je de informatie vindt om alles tot
een goed einde te brengen.
- Je bent in bezit van rijbewijs B.
- Je spreekt perfect Nederlands, met goede kennis van Engels, zowel
mondeling als schriftelijk. Frans is een pluspunt.
- Je werkt gestructureerd, nauwkeurig, snel en efficiënt.
- Je bent resultaat- en prestatiegericht en hebt zin voor orde en
kwaliteit.
- Je bent een teamspeler, overlegt en werkt goed samen met collega’s.
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
- Je bent stressbestendig, flexibel en kan omgaan met verhoogde
werkdruk tijdens piekperiodes.
Wat bieden we jou?
- Een werkomgeving waarin je omringd wordt door ervaring, ruimte voor
ontwikkeling en zelfstandigheid.
- Parttime/Fulltime dienstverband.
- Deel uitmaken van een team dat een gezonde groei doormaakt.
- Een marktconforme
verloning.
Contacteer ons:
S2 Store
Zuiderring 62 , B-3600 Genk
E-COMMERCE MEDEWERKER
S2 Group heeft
meer dan 30 jaar ervaring in verkoop, verhuur en plaatsing van audiovisuele
apparatuur. Voel jij je thuis in deze sector, en ben je geïnteresseerd om deel uit te maken
van ons team? Bekijk dan zeker onze onderstaande vacature voor e-commerce medewerker
ter ondersteuning van onze webshop!
Werkzaamheden:
- Je staat
in voor het onderhouden, updaten en plaatsen van de artikels op de S2
Store website.
- Je
verwerkt bestellingen en vragen van klanten online.
- Je kan
klanten telefonisch te woord staan en zo nodig verder helpen.
- Je denkt
en helpt mee aan de uitwerking van online promotiecampagnes.
- Je staat
in voor het verwerken van inkomende goederen en herstellingen.
Profiel:
- Je hebt goede communicatieve, zowel
mondelijke als schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels.
- Je hebt
bij voorkeur enige achtergrond m.b.t. communicatie of marketing.
- Je bent
op de hoogte van de producten en ontwikkelingen m.b.t. de audiovisuele
sector.
- Kennis
van Microsoft Excel en Adobe Photoshop is een absoluut pluspunt.
- Je werkt gestructureerd,
nauwkeurig, snel en efficiënt.
- Je bent resultaat- en
prestatiegericht en hebt zin voor orde en kwaliteit.
- Je bent een teamspeler, overlegt
en werkt goed samen met collega’s.
- Je bent stressbestendig, flexibel
en kan omgaan met verhoogde werkdruk tijdens piekperiodes.
Wat bieden we
jou?
- Een werkomgeving waarin je
omringd wordt door ervaring, ruimte voor ontwikkeling en zelfstandigheid.
- Parttime/Fulltime dienstverband.
- Deel uitmaken van een team dat
een gezonde groei doormaakt.
- Een marktconforme verloning.
BOEKHOUDER / ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
S2 Group heeft meer dan 30 ervaring in de verkoop, verhuur en plaatsing van audiovisuele apparatuur en is gevestigd te Genk. Voor onze 3 divisies S2 Pro, S2 Store en S2 Rent, zijn we op zoek naar een Parttime/Fulltime medewerker Boekhouding.
Boekhoudkundige taken:
- Je staat in voor de het controleren en analytisch inboeken van de aankoopfacturen.
- Je staat in voor het verwerken van de financiële verrichtingen.
- Je staat in voor de intercompany facturatie.
- Je voert maandelijkse BTW-aangiftes uit.
- Je volgt het debiteurenbeheer op.
- Je verzorgt de voorbereiding van de jaarafsluiting en dit in samenwerking met het externe boekhoudkantoor.
- Je hebt een goed inzicht in de boekhouding en kan het management adviseren.
- Personeelstaken:
- Je staat in voor de loonadministratie en dit in samenwerking met ons sociaal secretariaat.
- Je bent het aanspreekpunt bij vragen over verlof, ziekte.
- Administratieve taken
- Je staat in voor de algemene administratieve taken.
Profiel
- Je hebt een bachelorsdiploma in een administratieve richting/ bedrijfsmanagement of gelijkwaardig door ervarinJe hebt minstens 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
- Kennis van Briljant Kluwer is een pluspunt.
- Je hebt zin voor initiatief en je bent in staat zelfstandig te werken.
- Je hebt een goede kennis van MS Office.
- Je spreekt vlot Nederlands, kennis van Frans en Engels is een pluspunt.
- Je bent accuraat, cijfermatig ingesteld.
- Je bent vlot, enthousiast en gedreven.
- Je kan goed prioriteiten leggen en bent goed georganiseerd.
Aanbod
Wij bieden je een parttime/fulltime job met verantwoordelijkheid en dit in een leuke omgeving.
In ruil voor jou inzet, talent en competenties kan je rekenen op een aantrekkelijk loon.
Contacteer ons:
S2 Pro
Zuiderring 62 , B-3600 Genk
CREWPOOL
S2 RENT BV is een bedrijf gespecialiseerd in audiovisuele verhuur en event
support. Wij zijn steeds op zoek naar nieuwe medewerkers, freelancers en stagiairs
voor onze audiovisuele producties, evenementen en magazijn. Herken jij jezelf
in de onderstaande punten?
- Wil jij verder met professioneel licht en geluid, en je ontwikkelen in een
professionele en dynamische omgeving?
- Heb je een opleiding podium- en evenemententechniek, electrotechniek of een
andere opleiding die aansluit bij onze technische hands-on omgeving, of wil je
vanuit een andere achtergrond starten in deze mooie branche?
- Ben je een aanpakker en een teamplayer die niet bang is voor fysiek werk?
Dan is onze crewpool wellicht iets voor jou. Werken in de crewpool betekent, afhankelijk van je ervaring, dat je start in het magazijn waar je materialen en medewerkers leert kennen, en je leert over logistiek en onderhoud. Op basis van je ontwikkeling bestaat de mogelijkheid door te groeien naar onze operationele team die het uitvoerende werk op onze audiovisuele producties en evenementen verzorgt. Het aantal mensen dat we kunnen plaatsen en het aantal uren dat je werkt hangt af van de drukte en van je eigen inzet en ambitie. De betaling zal in eerste instantie geschieden via een verloningsbureau waar wij mee samenwerken.
Wens je je aan te
melden voor onze crewpool?
Stuur je
kandidaatstelling voorzien van korte motivatie en CV naar [email protected] Voor
vragen kun je telefonisch contact met ons opnemen via 089-819250.
ALLROUND AV
TECHNIEKER
S2 RENT BV is een bedrijf gespecialiseerd in audiovisuele verhuur en event support. Ben jij die allround alleskunner die overweg kan met licht, geluid en video? Dan is S2 RENT BV op zoek naar jou. Voor onze klanten ben jij de betrouwbare, technische en representatieve steun en toeverlaat tijdens audiovisuele producties en evenementen. Je bent bereid je kleding en voorkomen aan te passen aan een zakelijke en representatieve werkomgeving, bent geduldig, flexibel en communicatief. Basissystemen audio, licht en/of video kun je opbouwen, aansluiten en bedienen.
Wil je werken in een inspirerende en leerzame omgeving bij een toonaangevend en groeiend AV rental en event support bedrijf? Dit is je kans. Het leveren en ophalen van audiovisuele apparatuur;
- Het zelfstandig installeren, bedienen en demonteren van apparatuur;
- Organisatorisch en technisch leiding geven aan kleine teams (groei hierin
is mogelijk);
- Op locatie fungeren als aanspreekpunt en directe communicatie met de klant,
mogelijke optionele wensen vertalen en invulling geven;
- Relevante ervaring met audiovisuele technieken;
- Ruime ervaring op het gebied van lichttechniek;
- Sociaalvaardig, team-player, flexibel, accuraat, meedenkend, improvisatievermogen;
- Bereid om op wisselende tijden te werken;
- In het bezit van rijbewijs B, vrachtwagen rijbewijs is een plus;
Wij vinden
persoonlijke ontwikkeling belangrijk, ook die van jou. Daarom bieden we onze
mensen opleiding en doorgroeimogelijkheden. Er is altijd ruimte voor cursussen
en opleidingen om je verder te ontwikkelen. Afhankelijk van je ervaring en
opleiding bepalen we samen het salaris dat erbij past inclusief prima
secundaire arbeidsvoorwaarden en 20 vakantiedagen. Soort dienstverband: voltijds
met uitzicht op een vaste aanstelling.
Je komt te werken in een enthousiast team van professionals waar samenwerking serieus wordt genomen en ruimte is voor eigen inbreng en visie. Wij bieden een boeiende baan waar jij een belangrijk onderdeel gaat zijn van de AV rental en event support afdeling.
Heb je interesse in
deze functie?
Stuur je
kandidaatstelling voorzien van korte motivatie en CV naar [email protected]. Voor
vragen kun je telefonisch contact met ons opnemen via 089-819250.
PLANNER
S2 RENT BV is een bedrijf gespecialiseerd in audiovisuele verhuur en event support. Ben jij iemand die graag vooruitkijkt en de operationele planning stipt bewaakt? Dan ben jij wellicht degene die we zoeken!
- Je zorgt dat je - in overleg met account en productie - de ins en outs van
de toekomstige producties weet om een goede personeel en logistieke planning te
maken.
- Je houdt overzicht, ziet eventuele knelpunten aankomen en lost ze samen met
je collega's op.
- Je zorgt voor de juiste mensen in de juiste samenstelling op de juiste
plek, puttend uit ons bestand vaste medewerkers en freelancers maar ook
instroom van nieuwe freelancers.
- Je bent sociaal, kunt er vol voor gaan maar houdt overzicht en rust.
- Je kunt luisteren maar ook overtuigen en laat niet over je heen lopen.
- Je hebt affiniteit met onze branche, disciplines, materialen en mensen.
- Kennis van Rentman is een plus.
- Woonachtig binnen een straal van 50 km rondom Genk is een plus.
Deze functie biedt veel mogelijkheden voor professionals die aan de slag willen in een inspirerende omgeving waar het bruist van activiteit en techniek. Een spilfunctie bij een toonaangevend audiovisueel bedrijf dat op hoog niveau meewerkt aan spraakmakende producties en evenementen in binnen- en buitenland.
Heb je interesse in
deze functie?
Stuur je
kandidaatstelling voorzien van korte motivatie en CV naar [email protected]. Voor
vragen kun je telefonisch contact met ons opnemen via 089-819250.
PROJECT MANAGER
Je hebt affiniteit of
ervaring met audiovisuele producties en evenementen. Je bent een kei in het
doorgronden van je klanten, zodat je een aanbieding kunt maken die perfect
aansluit op de behoefte van onze klanten en prospects. Dit geldt voor reguliere
verhuur aanvragen als ook voor grote en complexe evenementen. Voor het maken
van commerciële teksten draai jij je hand niet om. Je houdt van het jagen op de
klant, je voet tussen de deur krijgen en de kick van het binnenhalen van de
klant of prospect. Uiteraard met het in acht nemen van een professionele
houding en kwaliteit die past bij ons.
Je bent iemand die de trends en marktontwikkelingen op audiovisueel gebied op de voet volgt. Deze marktontwikkelingen en trends vertaal je naar ons bedrijf en kijkt hoe wij hierop kunnen inspelen. Aan de hand van het maken van een verkoopplan en rapportages van de verkoopresultaten, kun je de juiste acties ondernemen. Afspraak is afspraak is een motto van jou. Dit geldt voor zowel klanten als voor collega's en voor het gehele verkoop- en advies traject van aanvraag tot nazorg.
- Je hebt een technisch-commerciële opleiding afgerond;
- Je bent een teamspeler en bent in staat goed te
communiceren op alle niveaus;
- Je bent klantgericht en commercieel ingesteld;
- Je hebt technische kennis en inzicht in de wereld
van audiovisuele producties en evenementen;
- Je bent creatief, werkt zelfstandig en neemt eigen
initiatief;
- Je hebt bij voorkeur minimum 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
Ben je geïnteresseerd
in deze dynamische functie?
Stuur je kandidaatstelling voorzien van korte motivatie en CV naar [email protected]. Voor vragen kun je telefonisch contact met ons opnemen via 089-819250.
MAGAZIJN / MATERIAAL
VERANTWOORDELIJKE
In deze functie heb je korte schakels met de binnendienst en andere collega's. Het is een leuke, afwisselende baan waarbij je als magazijn medewerker aan de slag gaat. Naast orders klaarzetten en retouren afhandelen voer je ook diverse magazijnwerkzaamheden uit. Daarnaast ben je ook inzetbaar als chauffeur indien nodig.
- Je hebt een flexibele en collegiale instelling;
- Je hebt affiniteit met de audiovisuele sector;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
- Je bent in het bezit van rijbewijs B (optioneel C/CE is een plus);
- Snel en accuraat kunnen handelen;
- Stress bestendig;
- Basiskennis van Rentman is een plus;
- Heftruck certificaat is een plus;
Ben je geïnteresseerd
in deze punctuele functie?
Stuur je
kandidaatstelling voorzien van korte motivatie en CV naar [email protected] Voor
vragen kun je telefonisch contact met ons opnemen via 089-819250.