Leveringen en zendingen

Verzendkosten

Voor iedere bestelling van een bedrag hoger dan 50 Euro heeft u recht op een gratis levering binnen België. Uw bestelling afhalen in de winkel is uiteraard gratis. Wanneer uw bestelling lager dan 50 Euro bedraagt rekenen wij volgende kosten aan:

  • België: € 11 (incl. BTW)
  • Nederland: € 11 (incl. BTW)
  • Luxemburg: € 11(incl. BTW)

 

Levertijden

Is het product dat u bestelde bij ons voorradig, dan ontvangt u het goed binnen de 24 uur nadat we uw betaling ontvangen hebben. U krijgt van ons een mail wanneer het pakket verstuurd wordt. Als het product niet voorradig is, brengen we u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.

 

Track & Trace

Al onze bestellingen worden bezorgd via DHL. Zodra uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u van ons een mail met een trackingsnummer. Hiermee kan u uw bestelling op de voet volgen via de website http://www.dhl.be/nl/express/traceren.html. 

 

Ik was niet thuis toen de bestelling werd aangeboden. Wat nu?

Wanneer bij aflevering niemand aanwezig is, wordt de zending de volgende werkdag opnieuw aangeboden.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

U krijgt van ons een bericht op het moment dat het pakket bij ons vertrekt. We geven meteen ook een indicatie van wanneer het geleverd zal worden. Heeft u het pakket 3 dagen laten nog steeds niet ontvangen? Breng ons hiervan dan zeker op de hoogte. We doen al het nodige om de bestelling alsnog bij u te laten bezorgen.

 

Retour en garantie

14 dagen herroepingsrecht voor consumenten 

Als klant heeft u voor alle bestellingen een herroepingstermijn van 14 dagen vanaf het moment dat u de bestelling ontvangen heeft. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in beperkte mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te bepalen of u het product wenst te behouden. Na het verstrijken van deze 14 dagen is de koopovereenkomst een feit. Indien u niet tevreden bent, dient u de bestelling dus binnen de 14 dagen in de originele verpakking terug te sturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.

 

Volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

  • Software waarvan de verzegeling is verbroken

  • Verbruiksartikelen zoals lampen, kabels, vloeistoffen en flightcases

  • Producten met hygiënische voorschriften zoals gehoorbescherming, in-ear monitoring en hoofdtelefoons die reeds gebruikt zijn

  • Producten die volgens de specificaties van de klant zijn vervaardigd

 

Hoe moet ik retourneren?

Uiteraard hopen we dat u tevreden bent met uw bestelling. Mocht dit niet zo zijn, dan kan u het product binnen de 14 dagen retourneren.

1) Alle retourzendingen moeten voorzien van ons retourformulier. Zonder dit formulier kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen. Het retourformulier dient volledig en correct ingevuld te zijn.

2) Stuur het product in de originele verpakking en voorzien van een degelijke omverpakking terug naar:

S2 Store

Zuiderring 62

3600 Genk

LET OP: Alle retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd naar ons teruggestuurd te worden. Ongefrankeerde of onder rembours verstuurde pakketten kunnen wij niet accepteren.

3) Wanneer het product bij ons aankomt, voeren wij zo snel mogelijk de procedure uit. We controleren het product en zorgen voor de terugbetaling, indien gewenst. De kosten voor het terugzenden van bestellingen zijn steeds voor       eigen rekening.

 

Mijn bestelling werd beschadigd geleverd. Wat nu?

Waarschijnlijk is het pakket beschadigd tijdens het transport:

1) Controleer de levering altijd onmiddellijk op eventuele beschadigingen. Mocht u in de toekomst een beschadigd pakket ontvangen, dan dient u de levering te weigeren.

2) Neem vervolgens onmiddellijk contact met ons op, zodat wij het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

3) Nadat u ons gecontacteerd heeft, stuurt u het pakket in de originele verpakking samen met het retourformulier naar ons terug.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Wanneer het geleverde product niet overeenstemt met uw bestelling, dient u dit binnen de 7 dagen na ontvangst aan ons te melden. Wanneer wij het foutief geleverde product terug ontvangen hebben, sturen we u kosteloos het juiste product op.

 

U volgt volgende stappen:

1) Download en print het retourformulier. Vul het formulier volledig en correct in en stuur het mee met de retourzending.

2) Verstuur de bestelling in de originele staat en verpakking en zorg voor een degelijke omverpakking om de originele verpakking heen.

3) De verzendkosten krijgt u van ons gecrediteerd.

 

Garantie

De factuur vertegenwoordigt het garantiebewijs en moet door de klant bijgehouden worden en in origineel voorgelegd worden. Bij elke levering zit een factuur bijgevoegd. Een duplicaat van de factuur kan door de klant op elk moment opgevraagd worden. De verkochte toestellen zijn gedurende 12 maanden vanaf de levering gewaarborgd tegen fabricagefouten. Voor consumentengoederen is dat 24 maanden.

Volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Vocht- of waterschade
  • Gebroken displays en schermen
  • Schade bij gebruikartikelen zoals lampen, maatbouw, flightcases, softwarepakketten en kabels (wel op fabrieksfouten)

 

Klachten

Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u toch een klacht hebben, stuur dan zeker een e-mail naar info@s2store.be. Omschrijf uw klacht nauwkeurig en vermeld het ordernummer en factuurnummer. Wij zullen uw bericht binnen 5 werkdagen beantwoorden.